söndag 28 mars 2010

Mars månad!

Det har varit en väldigt rolig månad men oxå en väldigt prövande månad!
Jag älskar ju den månaden för att jag fyller år då och då är det ju lite extra fest. ;)
Har haft både 30 års fest och öppet hus och tack alla för den otroligt fantastiska uppvaktningen.

Det är när man blir så firad som man känner vilket fantstiskt kontakt nät/ kompiskrets man verkligen har. Har verkligen insett vilka underbara personer jag har runt mig som man kanske annars inte ser så mycket utan tar lite för givna. Känner verkligen att skulle jag falla så skulle alla dessa underbara vänner fånga mig!!

Oj nu blev jag visst lite sentimental och filosofisk.;)
Men det är precis så jag känner mig just nu denna månad. Mycket funderingar inför mitt jag ochdet framtida livet. Vagval och annat.

Jag får nog börja meditera lite och gå till en privat sittning hos ett medium:)
Annars så gosar jag med de goaste små nallar varje dag och har börjat löp träna och shit vad GÖTT det är!!!!

Måste ta mig till löplabbet nån dag och köpa nya skor!

Tack och hej! Leverpastej

1 kommentar:

  1. Följer gärna med till löplabbet! Behöver nya jag med. Underbart foto du har här. Nu är verkligen våren här Nina! Visst är det härligt! puss

    SvaraRadera