fredag 14 augusti 2009

Fullspäckat schema.

Ja livet är verkligen fullt av äventyr. Hela tiden!
Har inte ens hunnit fundera på att gå in och blogga utan har alltid något att pyssla med.
Från konserter med vänner till löprundor med jessica och så jobb då såklart.

Idag är jag hemma för att vårda mitt lilla sjuka förkylda barn så då passar jag på att slinka in och blogga litegrann. Så här ser det ut hos oss idag. Härligt trots läget. ;)




Tog faktiskt en liten promenad med hundarna imorse och allt var så tyst och stilla och naturen och luften så vacker, det var nästan magiskt. Då tänker jag på morfar, han var en riktig ute man och älskade att vara ute med hunden i skogen eller bara strosa runt och fixa här på tomten. Det är så underbart att bara gå här uppe i Tahult och strosa i hans fotspår.








För ett tag sedan fick jag ju en förfrågan om jag ville vara med i Amelia och berätta om min relation till min mamma och hur det är att bo så här i "generationsboende" där man bor flera generationer på samma tomt och det gjorde jag ju såklart så igår kom vi med i det nummret av Amelia. Och så här såg det ut.

Samtidigt som jag jobbar , tar hand om barn och hem och läser körkort så försöker jag unna mig lite tid själv medvänner. Så i onsdagskväll var jag med Elin mia och Gunilla i stan och tog en bit mat och lite öl och det var sååå trevligt. Vill gå på bio snart men undrar när jag skall få tid med det??? :) Och måste bara ha en seans snart, vill ha lite tips och råd från mina bortgångna släktingar och vänner. Dessutom kan jag knappt vänta att se om jag kan få höra något från älskade ulf som gått över till andra sidan.
Kram på er alla goa

3 kommentarer:

  1. Vaddå seans? Nu blir jag nyfiken, berätta!

    Fin bild på dig och din mamma i tidningen, jag har inte läst det ännu.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Nina!
    Blev glatt överraskad när jag fick läsa om er i Amelia. Jättekul!

    Och tack för senast!

    Kram, Kiki

    SvaraRadera
  3. Vilka kaninpalats! Ett sånt vill jag ha.
    Fin bild (och reportage) i Amelia.
    Seans säger du...

    SvaraRadera