söndag 16 augusti 2009

Himla helg att gå fort!

Helgen går så rysligt fort... Det är ju nästan så håret ställer sig upp på huvet för vinddraget.
Jag förstår inte vad som hände, hade ju massor med ev planer för helgen.
Sedan att man sover ur uselt bredvid en gnällande förkyld liten prins gör ju inte saken bättre.
Inte heller att jag räknar bort söndagen pga söndagsångest. Skulle ju lika gärna kunna jobba söndagar. Knäpp e jag ialla fall, och ont i axlarna har jag. Skall nog sätta mig i massage stolen en stund sen.

Emilia hade ialla fall en kompis som sov över igår, bästisen Emma. Och det var ju jätte roligt.
Igår kom först Mia björn och Gustav förbi på en kopp kaffe och medans de fortfarande var här kom Gunilla förbi och stannade till halv 4. Så någon Bio med barnen blev det inte.

Idag skall jag passa Gunillas barn så att hon och mannen kan gå ut och förlusta sig.
Men jag skall bannemig hinna ut i stallet en sväng och helst tjata med mig mamma till Allum nån timma innan barnvakteriet.

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Ja det är synd att tiden går så fort, man vill liksom stanna den lite..... Vad sägs om Hälsan i veckan? Kram

    SvaraRadera
  2. Fin bild på er i tidningen :-) Jag köpte ett ex i veckan. Imorgon ska Pasi vara hemma med barnen för dom har studiedag på dagis/fritids och jag ska till jobbet... usch! Hade mycket hellre varit hemma med dom små. Söndagsångest är inget att leka med! Känns det bättre nu när du jobbar 80%? Ska också försöka mig på det snart :-) Kramis!

    SvaraRadera