söndag 11 oktober 2009

Nu är hösten här på riktigt!!

Hua, kallt ruggigt , ibland vackert och friskt. Nu är den här på riktigt.
Körkortet har jag änligen lyckats att ta!!!! Och jag blir glad varje gång jag tänker på det. Det var en otrolig jobbig och pressad tid i mitt liv att försöka ta det.Men nu är den över!!! ;)

Helgen har varit skön med en underbar vistelse på Gothia med mammsen som inledning. Igår hade jag fullt upp då mia och gustav först kom hit och sedan åkte jag hem till Eveline och hade mysigt. Tacos fika och trevligt sällskap. Tog med mig Linnea hem så hon har sovit över.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra , funderar på bad någonstans. kanske Lerum.
Nu gapar Elliot efter välling.
Tjings

1 kommentar:

  1. Men visst är det mysigt med hösten! Speciellt när solen skiner och man har tid att vara ute och njuta! Tack för fikat senast, det är verkligen jättemysigt att träffas så. Vi pratar av oss ;) och barnen leker. Jättehärligt! Kram

    SvaraRadera