torsdag 26 november 2009

Ok då kör vi!

Efter flera påminnelser från vänner att jag nu slutat blogga så ska jag nu försöka på nytt.
Det har bara varit så mycket hela tiden på jobbet, hemma sjukdommar mm och mycket som sirkulerat i min hjärna så jag har bara inte haft ens en tanke på att blogga. Ja vad har då hänt i mitt liv??? Jag vet inte riktigt själv faktiskt men ekorrhjulet har verkligen kommit i rullning. Så jag sätter in lite mobilbilder som förklarar en del!
Löpträning me vovvarnaHärliga promenader i Gallhålan Passning av syskonbarn
Ridturer i skogen med lilleman
Kalas hos Gunilla


Vård av gammel
Bad mys hos farmor


Puss på er alla.






2 kommentarer:

  1. Kul att se dig här igen!!! Kramar.....

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder.
    Sjukdomarna blir färre när barnen blir större (om det kan vara till någon tröst). Faktiskt. Även om är svårt att tro det när man är mitt upp i det. Fast just nu är min största (15 åringen) sjuk. Igen. Det var han som var sjuk sist...det är i alla fall inte lika ofta som när han var liten. Tror jag. Fasen, blir lite osäker nu. Det kanske inte alls blir bättre....*tänker*......jo, det blir det.

    SvaraRadera