söndag 24 januari 2010

En underbar värld!

Har den senaste tiden förundrats väldigt mycket över vår underbara natur och fantastiska värld. Gått en del promenader med vovvarna och ibland bara stannat upp och dragit ner luft i lungorna och bara tittat på allt runt omkring mig ;). Nu låter jag helt tokig , typ som om jag blivit frälst men det är bara det att jag har väl funderat mycket just nu och kommit på att jag har så mycket att vara glad och tacksam för . Det är så ofta man är grinig över något eller mår dåligt över att man har några extra kilon över höften men vad fasen tänk vad mycket man har att glädjas åt istället.


Tre underbara barn en man som älskar och respekterar mig ,helt ok hus med tillhörande trädgård där både mamma och mormor finns nära. Mammas goa hundar , en fin volvo ,ett helt ok jobb som ligger inom gång avstånd och så mina älskade vänner som bryr sig om mig och ställer upp när jag behöver. Kan det bli bättre??

Ok, åter till verkligheten!! Vad har hänt här sedan sist? Jo , jag och Jessica har umgåts en del och killarna som nu är bästa kompisar leker så fantastiskt bra. Både så vi kan sitta och fika och tom gå hem till varandra själva! Och då hinner man vika tvätt städa mm ;) Promenader med vovvarna , jobb och massor me annat!

Elliot och flickorna tog andra sprutan i veckan så de fick lite feber. Nu har ännu en helg förflutit och idag kommer mia och björn och hämtar soffan som de ska ha.I förra veckan fick jag en jätte fin volvo v 70 med alla finesser och komfort så nu är jag bilburen på riktigt.

Dessa tekniska under krånglar så jag får inte över nya bilder från mobilen så det kommer senare.

Tjenixen!

1 kommentar:

  1. Såå roligt att se dig här igen Nina! Underbart att pojkarna funnit varandra så som de gjort. De leker ju kanonbra! Vi ses säkert snart! Ha det så gott! Kram

    SvaraRadera