torsdag 28 januari 2010

Snö snö och åter snö!

I början var det ju så himla magiskt och underbart med all snö men nu har jag faktiskt börjat ledsna. Idag och igår vill jag inte ens ut och köra då det är så himla otrevligt på vägarna. Avåkningar, folk som står stilla bussar som inte går upp till tahult mm mm.:(
Men visst är det vackert och magiskt oxå som när jag i söndags bara var tvungen att gå ut en promenad med vovvarna halv nio för att naturen såg ut så här!!




Nu är jag hemma med Elliot som har fått en jätte jobbig hosta och tyvärr har han nog smittat mig för jag känner hur det börjar reta och bråka i halsen...





Här sitter min lilla klimp.


Sitter just och spelar x box medans mamma sitter vid datorn och bränner lite musik och sagor till jobbet.






Lite har jag ändå fått gjort när jag varit hemma och vabbat. Fick ett ryck igår och fixade ordning i småttingarnas rum och fick mannen att köpa med sig en ljusblå fin hylla från ikea så nu ser det ut så här i Elliot och Emilias rum.


Undrar om det blir bullbak idag ;) För gå ut går ju inte.
Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar