fredag 29 januari 2010

God morgon!

Då var det fredag och det känns ju alltid lite extra skönt.


Synd bara att lilla Elliot är dålig med feber och jobbig hosta. När jag nu varit hemma i två dagar så är man ju liite rastlös nu. Har verkligen gjort allt det där man kan göra hemma, tvätt städ fixa garderober, baka. Har bakat både kladdkakemuffins ,bullar, negerbollar och amerikanska blåbärsmuffins ;) hihi ni kan ju tänka er hur jag ska se ut när jag kommer tillbaka till jobbet.


Men som tur e har jag mina allra bästa vänner Chica och Nito som håller mig hyfsat i trimm ialla fall. ;) Jag älskar dom. Chica är föresten kanske med valpar och det ska bli sååå spännande om hon får en kull. Hon ska på ultraljud den 15 feb, jag längtar.

Säg till om det är nån som e sugen på en valp så där i Maj!!

Ja ja ikväll ska flickorna på disco så jag återkommer med bilder från det.

kram

1 kommentar:

  1. Såå spännande med ultraljudet Nina! Innan dess har vi ju inte hunnit para Kiara, om jag bara fpr med Jonas på det igen. :)
    Ses snart Vännen!

    SvaraRadera