söndag 31 januari 2010

Söndag!

Då var det söndag igen och

helgen har nu förflutit så jag tänkte sammanfatta den litegrann.


Fredag kväll var ju Isabelle och Emilia på disco så vi bjöd hem Emilias kompis Emilia någon timma på kvällen så att de kunde "förfesta" lite ihop innan discot medans Issa var hemma hos sin kompis Emilia. Elliot var väldigt dålig med feber och super hosta då så vi höll oss undan i mitt sovrum. Dom var så söta och förväntansfulla tjejerna.. Det var ju deras FÖRSTA disco ;)


På lördagen tog jag en härlig morgon promenad i 15 gradigt minus kl halv 9 och brydde mig inte om min tråkiga hosta. Men Elliot fick se på film med tjejerna så klart.

Det var sååå vackert!

Kompisarna var så klart med! Då Elliot varit febrig hela helgen så fick Björn och Flickorna åka själva hem till farmor på lördageftermiddag och jag och Elliot stannade hemma.

Sen kom björn hem vid 6 och flickorna sov över. Så nu är jag uppe med min lilla sjukling och björn sover och flickorna e borta. Blir nog vab för mig imorgon med.

Tack o hej Leverpastej

1 kommentar:

  1. Så bra bilderna blev:) Din mobilkamera går ju inte av för hackor! Ja, veckorna rusar och helgerna går jättefort. Usch, vi måste nog bromsa lite nu! Kramar

    SvaraRadera