torsdag 4 februari 2010

Dagar och sinnestämmningar kan skifta så väldigt.


Ibland mår man bara så bra och är lycklig och tacksam för allt runt omkring.

Men så vissa dagar vaknar man liksom med någon slags känsla av att vara missnöjd. Fy vad trist. Idag är liksom en sådan dag. Grinig och rastlös och trött på en gång är jag.


Barnen liksom trycker på varenda irritations knapp i hela kroppen och jag är just en sån där dålig mamma som man kan vara ibland som man absolut aldrig vill vara. Det är liksom som att man inte kan vara till någon nytta för någon annan när man själv inte är tillfreds.


Nu ska jag lägga mig och lyssna på en skiva med mentalträning så får vi se om jag kan ändra mitt sinne. :(

1 kommentar:

  1. Man är inte mer än människa! Du är absolut inte en dålig mamma, utan du kanske var en väldigt trött mamma idag bara. Sjuka barn hemma och mycket på axlarna. Klart man blir trött då! Nej, du är en kanonmamma Nina! Glöm inte det! Kramar

    SvaraRadera