söndag 28 februari 2010

Mars!!

Ja, imorgon börjar månaden mars och det tycker jag är sååå roligt!
Inte nog med att jag faktiskt fyller år i denna månad utan mars är något speciellt tycker jag.
Det är den första vårmånaden och man börjar få ett litet hopp om att det faktiskt kommer att komma en härlig vår och sommar!!

Just denna mars verkar det som att det kommer hända många roliga saker. :)
Först och främst skall min goda vän chica få sina första små bebisar och bli mamma för första gången. Det är stort!!



Sedan fyller jag ju faktiskt hela 30 år i denna månad och har då tänkt ha både lite öppet hus på själva födelsedagen och sedan lite fest den 20. Roligt.

Sen fyller även min fantastiska väns man 40 så vi är bjudna på 40 års fest!! Skojigt skojigt!
Mer fest åt folket. ;)


Annars rullar det på som vanligt här hemma med jobb barn barn barn barn.


Igår var jag faktiskt iväg på en dag med systrarna och vi åt lunch inne i kungsbacka och sedan var vi på något som hette solstranden och det var fantastiskt härligt!!
Var faktiskt som att på riktigt komma till soliga grekland i 70 min. Kan rekomenderas VARMT till alla vintertrötta kroppar och hjärnor.

Kram

3 kommentarer:

  1. Ja vilken månad det blir! Jätteroligt! Ser hur skönt ut som helst med sol, solstol och vila! Åh, måste också dit känner jag. Kramis

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att ha roliga saker att se fram emot. Det mesta går lite lättare då!
    Ha en skön måndag!

    SvaraRadera
  3. Lite sol och värme är väl precis vad man behöver nu efter denna hemska, kalla och snöiga vinter!

    SvaraRadera