fredag 5 mars 2010

Sköna fredag!

Ja så var det fredag igen. Idag när jag slutade kl 12 tog jag och hämtade mina små godingar och åkte till Lerums vattenpalats. Det blev en succe och barnen var som fiskar. Dock var det inte riktigt så folktomt som jag föreställt mig. ;)

Vi tog en fika och badade en massa. Men när vi satt där och fikade så kom det en flicka på sådär en 8 år och bara tog tre daimstrutar och smög med dem tätt intill kroppen bort till sin mamma....
Mamman bara hjälpte dem att öppna och min Isabelle sa "men mamma den flickan bara tog glassarna". Kännde att jag blev tvungen att visa för åtminstonde isabelle att det inte är ok..
Så jag sa till badvakten som gick bort och sa till och sedan kom och tackade mig.

Men sedan kände jag mig olustig och nästan orolig att de skulle gå på mig för att jag "skvallrat".
Hur hade ni gjort???

Nu ska jag ut och promenera med vovvarna och min härliga vän!
Kram

1 kommentar:

  1. Bra gjort! Klart att man måste lära sina barn vad som är rätt och fel!
    Heja, heja!

    SvaraRadera