lördag 13 mars 2010

Skönt med helg!

Idag är det väldigt skönt med helg. Tycker att den gångna veckan bara gått i ett..
Stress och hets och fläng från och till dagis och jobb.. Men nu är det lugnt och skönt och helg!! ;)
Dessvärre så har jag ju lagom till helgen blivit så där KANON förkyld. Det bara rinner är tätt och allmänt groggy i huvudet. Men tyvärr är det ju något man får leva med i detta yrket.

Jag som börjat bli så taggad och inspirerad till träning och att komma iform i slutet av veckan, de stora gångbanorna är fria från snö och det har varit lite ljumt i luften så jag tänkte faktiskt springa en premiär tur i helgen. Men nu blir det ju inget med det när man mår som en boll! :(

Men idag strålar solen så en promenad med kompisarna får det iallefall bli.
Hihi, fick en dum ide igår och färgade under håret men det blev lite för rött. Så duschade jag gammel och även hennes gråa hår blev åt det röda hållet. Hihihihi

Nästa vecka händer det eventuellt en del.
Kvällsmöte på måndag på jobbet. Någon gång under veckan är det dax för chica att valpa!! Längtar. Och sedan på lördag ska jag ha lite vuxen tillställning här hemma.
Kram

1 kommentar:

  1. Åh, så synd med förkylningen vännen, men snart ska vi väl få på oss löparskorna! Hihi, så Gammel är rödhårig nu då? Lite vårfin är ju aldrig fel att bli, eller hur. Du är hemskt gullig som tar hand om henne så som du gör, när du piffar till henne eller har "spa" för henne. Måtte alla ha en sån som dig Nina på "ålderns höst"! Kramar

    SvaraRadera